Niezależny Portal Regionalny - Olkuski Portal Internetowy
Język polski  English language 


Login:
Hasło:
Pamiętaj Mnie
Załóż konto
Przypomnij hasło
 » Forum Portalu

» Forum » Techniczne » powrót


PRAWO JAZDY
autor:mityczna (gość)   2009.02.23 20:32:48
witam! Chcę się zapisac na kurs prawa jazdy w Olkuszu jednak nie wiem, który ośrodek wybrac...możecie mi doradzic, który wybrac i dlaczego akurat ten? z góry dzięki
Re:PRAWO JAZDY
autor:Magda (gość)   2009.02.24 07:31:06
Hmm też szukam...słyszałam wiele złego o Trakcie i Rondzie, raczej wszyscy mi odradzają robienie kursu tam. Podobno mają jazdy w większoś(moderacja) Olkuszu. Najtańszy kurs w tej chwili jest w Nowym (ILO) -1200 zl, i na Bylicy też 1300 zl (jak zapiszesz się 8 marca to 1200 zl...tak mi powiedziała pani przez telefon - tylko nie wiem czy w niedzielę tam pracują ;) U Włodka -1400 zl i w sumie nad tym ośrodkiem się zstanawiam...słyszałam o Panu Kania, chyba Kamil że bardzo dobry instruktor i że cierpliwość ma - ze mną mu się bardzo przyda - tylko nie wiem czy jeszcze pracuje. Jak ktoś wie coś więcej niech mnie też doradzi...
Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:wwww (gość)   2009.04.25 13:22
hej Pan Karol Kania pracuj i naprawde polecam
Re:Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:driver (gość)   2009.05.13 18:05
panie mały ze pracujesz czy zyjesz w marnym olkuszu pod rzadami skorumpowanej dabrowy gorniczej gdzie wszystko trzeba załatwiać jakimiś dziwnymi sposobami,gdzie szerzy sie chamstwo i brak szacunku, to juz nie moja wina... w krakowie kulturalnie,wszystko jasno ustanowione, a z terminami to juz wyjasniam: na pierwszy termin łaczony czeka sie do 10 dni, na każdy następny termin praktyczny około połtorej miesiaca...ale jak komuś zależy to tak jak pisałem wczesniej mozna miec i 5 egzaminow w ciagu tygodnia.Prosta sprawa,terminy ludzi ktorzy przekladaja terminy,z roznych to wzgledow czy choroba czy smierc czy sraczka ,sa wdrazane do systemu w nocy i jezeli sie wstanie skoro swit kiedy to otwieraja okienka to te terminy sa dostepne, czasami nawet jeszcze tego samego dnia...w przeciwienstwie do DG gdzie zwalniane terminy sa sprzedawane gdzies po znajmosci za łapowki... powodzenia z dabrowa
Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:pawel123 (gość)   2009.02.24 09:06
Tzn odnośnie nauki jazdy ja też się zastanawiam, popieram osobę powyżej która napisała że nie poleca Traktu i Ronda a ja jeszcze dodam byle nie Marzanna. Obecnie ceny kształtuja się następująco: - Nowy 1200zł + 80 zł lekarz - Bylicy- 1300zł z lekarzem - Marzanna- 1450zł z lekarzem - Start- 1300 zł ( + chyba lekarz do tego lecz nie wiem na 100% ) - Auto-Stop - 1250zł z lekarzem
Re:Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:asmin   2009.02.24 11:31
Najlepszy ośrodek to Włodek, przy dworcu. Może cena troche wyższa (1400zł z lekarzem) ale naprawde warto. Wykłady są ciekawe i 100% zrozumiałe instruktorzy ok. Polecam!!! Lepiej nie znajdziecie
Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:asmin   2009.02.24 17:34
U Włodka wszyscy instruktorzy są ok ja jeżdziłam z p. Adamem polecam! ale bardzo pozytywie mówią również o właścicielu p. Włodku i jego synie Łukaszu. Zresztą wykłady prowdzi pan Włodek i jest elegancko!! Polecam.
Re:Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:Łukasz (gość)   2009.02.24 18:53
Włodek to legenda olkuskiej nauki jazdy. Ja robiłem u niego prawo jazdy w 1996 roku, jeszcze na maluchu. Z tego co wiem, nadal jest fajny klimat.
Re:Re:Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:figo (gość)   2009.03.21 19:41
Witam ja robiłem 4 kategorie w Trakcie A1,A,B,C i jestem zadowolony. Znam innych co robili tez kilka kategorii i sa zadowoleni. Kurs można wziasc na raty lekarz w cenie kursu i pomoce gratis ...
Re:Re:Re:Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:kursant (gość)   2009.03.31 20:30
Czym jest uzasadniona taka wysoka opłata w wysokości 1400zł? bo napewno nie kosztami !!! Benzyny spalisz za 300zł + koszty instruktorów to w sumie powinno kosztować najwyżej 700zł a nie dwa razy tyle!!! ździerstwo normalnie !
Re:Re:Re:Re:Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:chamex   2009:04:24 15:29
Otwórz OSK i pobieraj 700zł
Re:Re:Re:Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:kursantka (gość)   2009.03.31 20:31
Czym jest uzasadniona taka wysoka opłata w wysokości 1400zł? bo napewno nie kosztami !!! Benzyny spalisz za 300zł + koszty instruktorów to w sumie powinno kosztować najwyżej 700zł a nie dwa razy tyle!!! ździerstwo normalnie !
Re:Re:Re:Re:Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:maly--- (gość)   2009:04:24 18:18
driver- HAHAHA nie masz zielonego pojęcia o kursie a się odzywasz. Nigdzie nie da sie mieć egzamin tak jak napisałeś. Terminy czy w Dąbrowie czy w Krakowie są jednakowe. Na teoretyczny egzamin czeka się około miesiąca a na praktyke około 2 miesięcy( wszystko zależy od ilości zdających). A więc nie słuchajcie osoby która zielonego pojęcia nie ma.
Re:Re:Re:Re:Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:driver (gość)   2009:04:09 20:46
ja odpowiem że w Krakowie ceny dla uczących się to 1000-1100 zł, bez lekarza,także w Olkuszu zdzierają niesamowicie, ogólnie kto tylko może niech robi w Krakowie :P na pierwszy egzamin sie czeka ok 10 dni, a kolejne w zaleznosci jak sie komus chce wczesnie wstac , mozna i 5 egzaminow miec wciagu tygodnia :D
PRAWO JAZDY
autor:Magda (gość)   2009.02.25 10:37
No dobra i nadal nic nie wiem..odpowiedzi typu Włodek najlepszy, może troche drogi ale polecam nic nie wnoszą, a mam wrażenie że pisze je ktoś kto w OSK WŁODEK pracuje ;p Wiem, że osoba robiąca kurs w OSK raczej ma doświadczenia tylko z jednym z nich. Dlatego byłabym wdzięczna za napisanie dlaczego ten ośrodek, a nie samo polecam OSK... bo polecać to można jabłka na targu jak się je widzi ;]
Re:PRAWO JAZDY
autor:asmin   2009.02.26 09:06
to co Ci mam napisac?! idz tam i sama się dowiedz zostań na 1 wykładzie i zobaczysz jak to wyglada. Robie tam kurs i jestem w trakcie i nie jestem z ośrodka! oni reklamy nie potrzebują... Co chcesz wiedziec? cene (moderacja)dałam lekarz jest wliczony, możesz wziąśc na raty i 1 wpłata 300zł i dostajesz płytke z testami i 4 książki. wykłady 2 razy w tygodniu. Skoro ktoś poleca to znaczy że jest zadowolony. Pozdrawiam
Zdecydownaie Rodno
autor:Hipopotam (gość)   2009:03:17 08:52
Wykłady były najciekawsze na jakie chodziłem a robiłem kilka praw jazdy :) zdecydowanie Rondo najlepsze dobrzy instruktorzy np Pan Jurek albo Marta :) - według mnie jest bezkonkurencyjne
Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:Marcin (gość)   2009:02:28 13:35
a gdzie zrobic prawko kat A? gdzie lepiej wytlumacza technike jazdy, naucza jezdzic? Marzanne polecam na kat B robilem i zadowolony jestem
Re:PRAWO JAZDY
autor:gość (gość)   2009.02.25 15:26
Ja robiłem w I LO (Nowy). Wykłady ciekawe, dostajesz również książkę wyjaśniającą przepisy. Możesz jeździć z każdym instruktorem. Nie musisz wliczać badania lekarskiego, jeśli znasz innego lekarza, który ci to badanie zrobi. Jak w każdym ośrodku - i tu są jazdy po olkuszu, ale to oczywiście plus, bo jazda od razu do dąbrowy nic nie daje, poza niepotrzebnym stresem i kierowaniem właściwie przez instruktora a nie ciebie. Ogólnie oceniam osk Nowy na 5 (w skali 1-6). Niestety długo się czeka na termin egzaminu - no ale to nie jest wina olkuskich ośrodków.
Re:Re:Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:niezadowolona (gość)   2019.02.04 10:49
Klimat moze i fajny, tyle że nic z tej szkoły nie wyniesiesz. Nie nauczysz się żadnych podstaw, w tym płynnego ruszania samochodem z miejsca. A to są przecież podstawy, które są najważniejsze. Ja jestem szczerze mówiąc rozczarowana, myślałam że tam szkolą naprawdę dobrze i dobrze tłumaczą.
Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:kierowniczka (gość)   2012.05.26 01:19
A co takiego złego słyszeliście? może jakieś konkrety. Ile ludzi tyle opinii. Każdy ma inne wymagania. Tobie może nie spasowało ale może komuś innemu będzie odpowiadać ich metoda szkolenia.
Re:PRAWO JAZDY
autor:JACEK (gość)   2009.06.20 13:24:05
Absolutnie nie polecam STARTU !!! Facet jest nerwowy i nie przykłada się do swojej roboty !
Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:marek (gość)   2009.09.15 10:52
Nierozumiem dlaczego nikt z was nie zna OSK FOCUS ten osrodek jest juz z 10 lat i sa tam tylko dwaj instruktorzy ktorzy zawsze maja dobry kontakt z osoba jazdzaca, 100% wkladu w nauke nigdy w zyciu nie slyszalem zeby tam sie ktos stresowal :)POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re:Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:ania (gość)   2011.03.27 15:19
hej jaki ośrodek polecacie? zastanawiam się nad WŁODKIEM i Marzanną? pozdrawiam
Re:Re:Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:nina (gość)   2011.07.16 05:14
Marzanna i Włodek sa do niczego. Przereklamowane masówka
Re:PRAWO JAZDY
autor:M. (gość)   2011.07.29 18:05:11
Witam, jesli chodzi o nauke jazdy, to TYLKO "MARZANNA". Nie mam porownania, jesli chodzi o ceny, ale mysle, ze sa podobne jak w innych szkolach. A nawet jesli nie to i tak warto! Mila i sprawna obsluga w biurze, z gory ustalasz jazdy. Niedawno zdalam prawko (za pierwszym razem) wiec jestem na swiezo z wrazeniami. Swietni instruktorzy, mozna sobie zmieniac i tym samym poznawac rozne punkty widzenia i rozne, rownie cenne szczegoly, co do egzaminu (ja mialam w Krakowie). Wyklady - nie tylko teoria z ksiazek, ale tez pytania testowe i analiza sytuacji z zycia wzietych, nawet takich o ktorych mowia sami kursanci. Dodatkowo, oprocz probnego egzaminu teoretycznego, jaki mozna zrobic (za darmo, oczywiscie) w biurze, macie tez probny praktyczny. Po Olkuszu co prawda, ale za to profesjonalnie, z kamerami, wszystko jak na panstwowym egzaminie. Po takim egzaminie jeździcie też w "alkogoglach", jak dla mnie - super doświadczenie, każdy powinien to zobaczyć, żeby czasem komuś do głowy nie przyszło jeździć "po kieliszku". Podsumowując - profesjonalizm i świetna atmosfera, aż zaluje, ze juz nie jezdze z nimi. Gorąco polecam!
Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:awa (gość)   2011.07.30 06:35
Witam, jesli chodzi o nauke jazdy, to TYLKO "MARZANNA". Nie mam porownania, jesli chodzi o ceny, ale mysle, ze sa podobne jak w innych szkolach. A nawet jesli nie to i tak warto! Mila i sprawna obsluga w biurze, z gory ustalasz jazdy. Niedawno zdalam prawko (za pierwszym razem) wiec jestem na swiezo z wrazeniami. Swietni instruktorzy, mozna sobie zmieniac i tym samym poznawac rozne punkty widzenia i rozne, rownie cenne szczegoly, co do egzaminu (ja mialam w Krakowie). Wyklady - nie tylko teoria z ksiazek, ale tez pytania testowe i analiza sytuacji z zycia wzietych, nawet takich o ktorych mowia sami kursanci. Dodatkowo, oprocz probnego egzaminu teoretycznego, jaki mozna zrobic (za darmo, oczywiscie) w biurze, macie tez probny praktyczny. Po Olkuszu co prawda, ale za to profesjonalnie, z kamerami, wszystko jak na panstwowym egzaminie. Po takim egzaminie jeździcie też w "alkogoglach", jak dla mnie - super doświadczenie, każdy powinien to zobaczyć, żeby czasem ko
podpisując właściciel
Re:Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:pan B (gość)   2012.01.04 13:20
niska cenna a później godziny dokupować haha
Re:Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:obserwator (gość)   2012.01.31 18:30
Widać że same Ośrodki się tu reklamują a nie potencjalni kursanci.
Re:Re:Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:nn (gość)   2012.02.07 16:00
To prawda Marzanna jest najlepsza instruktorzy potrafiący wytlumaczyc każdą sytuację spokojni i konkretni, a co najważniejsze mozna wybrac sobie tego ktory najbardziej Nam odpowiada a to dodatkowy atut. A co do włascicieli to chyba żartujesz sobie ze oni mają czas na siedzenie tutaj, a może Ty jestes z konkurencji i boli Cię że ktoś nie chwali Ciebie?Zreszta to nie sa jakies rankingi a ja i tak będe uważać że Marzanna jest najlepsza:) pozdrawiam
Re:PRAWO JAZDY
autor:Calineczka (gość)   2012.03.07 16:08:04
Też wybieram sie w tym roku na prawo jazdy, pytałam znajomych i jedna koleżanka z Bukowna, polecała tamtejszy ośrodek 'Elita' Nie powiem, mają niskie ceny, dobre raty i mówiła że poleca, swoją stronę mają w internecie, można zajrzeć. Jeżeli zaś chodzi o Olkusz, to słyszałam dużo dobrego o niejakim 'FOCUS', tam mam zamiar się 8 marca (o, to już jutro :D) wybrać i zapisać :). Włodek dobry ale drogi, marzanny i traktu mi nikt nie polecał wręcz przeciwnie ;) To tyle z mojej strony :)
Re:PRAWO JAZDY
autor:Paulina (gość)   2012.03.31 09:28:19
Ja jeździłam z Beatą u Włodka i byłam bardzo zadowolona. Konkretna babka która umie nauczyć. Łuku nie uczy na "skręty" tylko tak żeby później umieć wjechać choćby do garażu, umie wytłumaczyć dlaczego jest tak a nie inaczej na danym skrzyżowaniu, ogólnie wielki pozytyw jak dla mnie:) dodam że zdawałam egzamin na Krakowie i zdałam od pierwszego razu. zna trasy egzaminacyjne dzięki czemu na egzaminie znałam drogi bo na kursie po nich jeździłam. z tego co wiem otworzyła swój ośrodek naprzeciwko targu na króla kazimierza wielkiego. Ośrodka żadnego nie mogę polecić z racji iż raczej patrzy się na instruktorów a nie na nazwę ośrodka. nie polecam Łukasza z Włodka. moim zdaniem nie umie nauczyć i można z nim tylko pogadać. osobiście jeździłam z nim tylko 3 godziny i uważam je za zmarnowane.
Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:dzidak   2012.03.31 11:13
... jeździłam z Beatą u Włodka(...)z tego co wiem otworzyła swój ośrodek naprzeciwko targu na króla kazimierza wielkiego.
Jak się nazywa ten OSK ?? Jakieś namiary ??
Re:Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:Paulina (gość)   2012.03.31 16:04
Nie wiem jak sie nazywa ten ośrodek. jeśli ktoś chce to z chęcią podam nr prywatny do Beaty. zapraszam na gg 35856552
Re:Re:Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:marcin (gość)   2012.07.17 16:42
fajna reklama, ale ciekawe ile tam u tej beaty kursantow zdaje i czy to takie dobre? wie ktos moze? bo mam zamiar sie zapisac na prawko a nie wiem gdzie? cena jest kuszaca, ale co tanie to drogie czasem, jak ktos wie co i jak to prosze o pomoc, z gory dzieki, pozdrawiam
Re:Re:Re:Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:Agus20 (gość)   2012.07.26 18:10
Hej:)BYłam kursantką Beaty:) Moim zdaniem jest ona NAJLEPSZĄ instruktorką w Olkuszu:) Ma swój Ośrdek na ul.K.K.Wielkiego L Beata tak sie nazywa:) Polecam:) U niej zdawalność jest prawie 100% bo jak wiecie zawsze znajdzie sie ktos komu sie noga powinie:)
Re:Re:Re:Re:Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:moje miasto (gość)   2012:08:24 01:37
to jak to jest??? 100% zdawalnosci czy noga sie podwija??? klamczuchy!!!
Re:Re:Re:Re:Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:kolo (gość)   2012:08:24 13:58
Instruktorka Beata (z ,,Włodka'')nie ma nic wspólnego z OSK ,,Beata'' ... Osobiście pytałem ...
Re:Re:Re:Re:Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:muniek12   2012:08:26 17:42
Hej Wszystkim. Ja robiłem prawko u Włodka jeżdziłem z Beatą.I niech nikt głupot nie piszę Beata pracowała u Włodka jako instruktor a teraz otwarła swój ośrodek. Moja siostra tam robiła prawko,zdawała na Krakowie i zdała za pierwszym.
Re:Re:Re:Re:Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:Kursantka (gość)   2013:05:17 15:25
Chamska baba !!! Przeklina jak ,,szewc'' !!! Zero kultury Nie polecam instruktorka a jeździć nie umie
Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:Zrozpaczona (gość)   2019.02.01 20:09
Ja też nie polecam Łukasza z Włodka! W trakcie jazdy tylko gadanie o (moderacja)ach, o(moderacja)anie się zamiast jeździć i tłumaczyć drogę jak się na niej zachowywać. . Zrobiłam prawko a teraz żałuję wyboru instruktora.
Re:PRAWO JAZDY
autor:kasku (gość)   2015.02.01 21:57:42
Ja polecam zrezygnować z OSK w Olkuszu i udać się do Krakowa. Osobiście tak zrobiłam i jestem bardzo zadowolona. Wybrałam ALBAR i jestem bardzo zadowolona z tego co oferuje ośrodek ALBAR. Cały kurs przebiegł zgodnie z moimi oczekiwaniami. Wszytko świetnie, kurs w przystępnej cenie, promocja na wykupienie dodatkowych jazd, dobra komunikacja. Gorąco polecam!
Re:PRAWO JAZDY
autor:Kaka (gość)   2019.02.01 19:59:54
Ja jeździłam z Łukaszem z Włodka. Mnie nie nauczył jeździć . Mam prawko ale w życiu nie usiądę za kierownicą, bo boje się jeździć i tyle. Chyba to nie jest mi pisane. Jeśli chodzi o instruktora to muszę podkreślić że bardzo fajny, serdeczny człowiek. Z dużą kultura osobista.
Re:Re:PRAWO JAZDY
autor:Pala (gość)   2019.02.02 11:39
Jeździłam z nim i nic tylko gadka szmatka. Ja rozumiem, trzeba też pogadać, ale nie było tłumaczenia co i jak. Jak się zachować na drodze i wgl.

 » Menu
Kultura i Sztuka
» Kina
» Zespoły, artyści
» Muzea, ośrodki kultury
» Galerie Sztuki
» Imprezy, wydarzenia
» Nasze relacje
Moje miasto
» Historia Miasta
» Olkusz nocą
» Ciekawostki
» Miasta Partnerskie
» Zabytki
» Panorama miasta
» Cyfrowa Mapa Miasta
» Galerie
» Stowarzyszenia
» Nieruchomości w Olkuszu
» Rynek w 2002 roku
Po godzinach
» Restauracje
» Knajpy, puby
» Hotele, motele
Niezbędnik
» Twoje Bezpieczeństwo
» Stacje benzynowe
» Banki
» Bankomaty
» Urzędy
» Usługi Pocztowe
» Zdrowie
» Fotoradary w okolicy
Sport i rekreacja
» Pływalnie kryte
» Pływalnie otwarte
» Obiekty sportowe, kluby
» Rekreacja, turystyka
Kontakty
» Forum internetowe
» Ogłoszenia drobne
» Polityka prywatności
Edukacja
» Przedszkola
» Szkoły Podstawowe
» Gimnazja
» Szkoły Średnie
» Szkoły Językowe
» Prawo Jazdy


 » Oceń Szpital

Copyright © 2001-2018 Olkuski Portal Internetowy
Wszelkie prawa autorskie zastrzeżone. Redakcja zastrzega sobie prawo do błędów i pomyłek w każdym dziale portalu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treści ogłoszeń, for dyskusyjnych i komentarzy internautów.